تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران

  • تشخیص محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله آب با دستگاه نشت یاب
  • رفع مشکل نشتی لوله و نم دیوار در کوتاه ترین زمان و بدون خرابی
  • تشخیص ترکیدگی لوله به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی
  • رفع نم و رطوبت با کمترین خرابی و قیمت مناسب
  • حضور در محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن (حداکثر نیم ساعت)
  • نشتی یابی لوله شوفاژ، آب، فاضلاب
  • تشخیص نشتی لوله دیوار، سقف، کف، زیرزمین
  • مشاوره رایگان
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران را به متخصص بسپارید!

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله در تهران با دستگاه نشت یاب حرفه ای، تضمینی و فوری توسط کارشناسان لوله بازکنی سهامی ارائه می شود. نشتی یابی لوله آب، فاضلاب، شوفاژ، زیرزمین و لوله های توکار دیوار، سقف و کف در این مجموعه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل سال انجام میشود. برای تشخیص نشتی لوله ها در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با دستگاه جدید بدون تخریب با نرخ اتحادیه و قیمت منصفانه کافیست با یکی از شعب شرکت سهامی تماس بگیرید.

نشت یابی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله شبانه روزی

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله در تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می شود و شما عزیزان ساکن تهران میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز (24 ساعته و هفت روز هفته) با تلفنهای این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین متخصص به محل شما اعزام شود.

ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات رسانی می کنیم!

تشخیص ترکیدگی لوله فوری و ارزان

در لوله بازکنی تهران سهامی سرویسِ پیدا کردن محل دقیق شکستگی یا نشتی لوله های آب و فاضلاب با دستگاه نشت یاب حرفه ای و به سرعت انجام می شود. دستگاه های ما بسیار دقیق و حساس هستند و ضریب خطا در آنها بسیار پایین است، سرعت در پیدا کردن محل نشتی باعث کاهش زمان و در نتیجه قیمت ارزان تر می شود.

علاوه بر افزایش هزینه های مصرف آب، ترکیدگی لوله ها مشکلات دیگری را نیز به همراه دارند. به همین دلیل نشت یابی سریع و فوری لوله ها اهمیت بسیار بالایی دارد و نباید زمان را از دست داد. جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت و بوی بد در ساختمان، کاهش هزینه ها، پیشگیری از ریزش و نشت زمین و سقف از مهم ترین مزایای تشخیص سریع ترکیدگی لوله ها است.

پیدا کردن مکان دقیق نشتی با دستگاه تخصص ماست!

تشخیص نشتی لوله آب

لوله های آب در ساختمان های قدیمی اغلب از نوع فلزی هستند که به مرور به دلیل عمر بالا و رسوب گرفتن دچار ترکیدگی می شوند. لوله های پلاستیکی نیز به دلیل استفاده از چسب و اتصالات ضعیف و بی کیفیت و اجرای غیراستاندارد لوله کشی دچار نشت می شوند. از آنجا که لوله کشی آب به صورت توکار داخل دیوار، سقف و کف زمین اجرا میشود، شناسایی نشتی و محل ترکیدگی آن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد.
در تشخیص و نشتی یابی لوله آب، شناسایی محل دقیق ترکیدگی لوله اهمیت بالایی دارد. در غیر این صورت بخش زیادی از مسیر عبور لوله ها باید تخریب شود که خسارت مالی زیادی را به همراه دارد. تشخیص نشتی لوله آب و شناسایی محل دقیق ترکیدگی لوله بدون تخریب در کوتاه ترین زمان یکی از خدمات تیم سهامی است. این خدمات با دستگاه های حساس به امواج صوتی و حرارتی محل دقیق ترکیدگی لوله آب را شناسایی نموده و تنها با کندن همان نقطه ترمیم و تعویض لوله انجام میشود.

تشخیص نشتی لوله فاضلاب

نشتی لوله فاضلاب با ایجاد نم و رطوبت روی دیوار، سقف و کف و ایجاد بوی بد همراه است. کارشناسان تیم سهامی بدون از دست دادن زمان بلافاصله محل دقیق ترکیدگی این لوله ها را شناسایی می کنند. برخلاف لوله های آب که ترکیدگی لوله را می توان با چرخش زیاد کنتور آب و افزایش مبلغ قبض تشخیص داد، نشتی و ترکیدگی لوله فاضلاب براحتی قابل شناسایی نیست. تنها از روی نم و ر طوبت سقف و دیوار و از طریق دستگاه می توان به این موضوع پی برد.

تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ

در صورت استفاده از لوله های بی کیفیت، رعایت نکردن استانداردها در عایق بندی و آب بندی لوله ها و نوسانات دمایی شدید لوله های شوفاژ دچار ترکیدگی میشوند. متاسفانه نشتی لوله شوفاژ همیشه با ایجاد نم و رطوبت در اطراف آن همراه نیست و تشخیص آن کار پیچیده ای است. سرویس کاران ما در مجموعه سهامی بلافاصله بعد از اعزام به محل، با دستگاه محل دقیق ترکیدگی و نشت لوله شوفاژ را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

نشتی لوله از سقف

لوله های عبور داده شده از سقف در ساختمان های جدید زیر سقف کاذب قرار می گیرند. به همین دلیل شناسایی محل ترکیدگی آنها و ترمیم و تعمیر آنها آسان تر است. این لوله ها در واقع لوله های آب و فاضلاب طبقات بالا هستند. علاوه براین،ممکن است ترکیدگی و گرفتگی لوله ناودان پشت بام باعث ایجاد نم و رطوبت در سقف و چکه آب از آن شود. شناسایی و نشتی یابی این نوع ترکیدگی لوله ها باید در زمان کوتاه انجام شود، در غیر این صورت احتمال ریزش مصالح از سقف و خسارت های مادی زیاد وجود دارد.

تشخیص ترکیدگی لوله در تهران تضمینی

تیم شرکت سهامی به دلیل استفاده از دستگاه نشت یاب جدید و حرفه ای و مهارت بالای کارشناسان در کوتاه ترین زمان، دقیق ترین محل نشت لوله را شناسایی می کند. این خدمات دارای تضمین بوده و بدون تخریب در زمان بسیار کوتاه انجام میشود. علاوه بر نشتی یابی لوله، ترمیم و تعمیر آن نیز توسط کارشناس باتجربه با قیمت مناسب انجام میشود.

تشخیص ترکیدگی لوله شمال تهران

در تمام محله های شمال تهران تیم سهامی حضور داشته و خدمات تضمینی با قیمت مناسب را ارائه می دهند. مناطق قابل پوشش در شمال تهران توسط این مجموعه برای نشتی یابی لوله آب و فاضلاب عبارتند از: زعفرانیه، کامرانیه، فرمانیه، اقدسیه، داودیه، آجودانیه ، احتشامیه، مینی سیتی، لویزان، ازگل، ظفر، نیاوران، دزاشیب، دروس، مینی سیتی، چیذر، اختیاریه، سوهانک، تجریش، قلهک، ولنجک، میرداماد، پاسداران، جلفا

تشخیص ترکیدگی لوله جنوب تهران

در هر یک از محله های جنوب تهران که حضور دارید، در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای تشخیص محل نشت لوله شوفاژ، آب و فاضلاب با شرکت سهامی تماس بگیرید. شهرری، نازی آباد، خانی آباد، سیزده آبان، تقی آباد، سه راه ورامین، امام زاده ابوالحسن، صالح آباد، زمزم، شوش، مولوی، کیانشهر، دولت آباد، خزانه، میدان بهشت، چهارصد دستگاه، جوادیه، نواب، افسریه، لاله زار، بازار، فلاح، یاخچی آباد، میدان محمدیه، دروازه غار، شاپور، مسعودیه، سیروس، یافت آباد، اتابک، آذری، خراسان، امین حضور از جمله مناطقی هستند که این خدمات ارائه میشوند.

تشخیص ترکیدگی لوله شرق تهران

نشت یابی لوله فاضلاب و آب با دستگاه در تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، استخر، میدان الغدیر، دلاوران، تکاوران، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، تهران نو، شهرک امید، نارمک، کالاد، سبلان، هنگام، فرجام، نظام آباد، امام حسین، میدان سپاه، حشمتیه، نیرو هوایی، مجیدیه شریعتی به صورت تضمینی ارائه می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران

در هر ساعت از شبانه روز برای تشخیص ترکیدگی لوله در غرب تهران با دستگاه نشت یاب جدید می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمام محله های غرب تهران اعم از مرزداران، پونک، شهرک غرب، شهرک نفت، سردار جنگل، سعادت آباد، میدان کاج، دهکده المپیک، شهر زیبا، آریا شهر، بلوار فردوس، آیت الله کاشانی، اکباتان، گیشا، چیتگر، تهرانسر، حصارک، آزادی، ستارخان، باقرخان، کن، فرحزاد، وردآورد به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل سال حضور دارند.

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب

در تعیین قیمت تشخیص ترکیدگی لوله و هزینه نشتی یابی لوله آب و فاضلاب فاکتورهای زیادی نقش دارند. نوع لوله کشی ساختمان، نوع دستگاه و تجهیزات مورد نیاز از مهم ترین موارد هستند. بعد از بازدید از محل، کارشناسان سهامی نرخ و هزینه را اعلام می کنند. تمام خدمات این مجموعه بر اساس نرخ اتحادیه انجام شده و فاکتور ارائه می شود.

توجه: تحت هیچ شرایطی کار نشت یابی را به افراد کم تجربه و غیر حرفه ای نسپارید تا دچار خسارت و زیان نشوید.
هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب

دلایلی که ما را در تشخیص ترکیدگی لوله از سایر رقبا متمایز می کنند

  • قیمت پیشنهادی ما بهترین و منصفانه ترین قیمت است
  • بهترین و با تجربه ترین اکیپ را جهت نشت یابی به محل شما اعزام میکنیم
  • در انتهای کار محل را تمیز تحویل می دهیم
  • پس از تماس شما در سریع ترین زمان خود را به شما می رسانیم
  • در قبال رفع 100% نشتی به شما تضمین میدهیم
  • به جهت مبارزه با کرونا تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنیم

در زمین، دیوار یا سقف رطوبت و نم دارید؟

همین حالا با متخصصین نشت یابی ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان شما را از دست رطوبت و نم خلاص کنند.

سوالات شما در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله

دستگاه تشخیص نم ساختمان یا دستگاه نشت یاب از امواج فراصوت برای تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی در دیوارها استفاده می‌کند. فرستده امواج خود را به طرف هدف می‌فرستد و امواج بازگشتی از آن را دریافت می‌کند. پس از آن، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از مدل‌های کامپیوتری، وجود ترک و نشتی درون لوله‌ ها یا دیوار را تشخیص می‌دهد.

بله، ما 100% صورت تضمینی و خیلی سریع با دستگاه نشت یابی محل دقیق نشتی و خرابی لوله را پیدا میکنیم.

قیمت های ما منصفانه و حتی پایینتر از نرخ اتحادیه است. برای استعلام هزینه نشت یابی با تلفن های شرکت تماس برقرار کنید تا پس از پاسخ به سوالات کارشناسان قیمت دقیق به شما اعلام گردد.

کمتر از 30 دقیقه زمان لازم است تا اعزام سرویسکار به محل انجام شود و عملیات نشت یابی نیز بسته به نوع و محل نشتی ممکن است تا 30 دقیقه زمان ببرد.

بله، ما نشتی لوله را گرفته و محل ترکیدگی را ترمیم می کنیم و کار را جارو کشیده به شما تحویل میدهیم.

نیروی اعزامی این شرکت موظف است پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده) را رعایت کند.

پاسخ سوال خود را در این لیست نیافتید؟

جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

سایر خدمات

38 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام سقف خونه ما بعضی وقتها نم داره و دور اون رنگش تغییر میکنه. میخوام بدونم احتمال ترکیدگی هست و اگر کارشناس بخوایم کی میتونه بیاد؟

    پاسخ
    • سلام بله این احتمال وجود دارد و سرویس کار و لوله بازکن باید از محل بازدید کند. کارشناسان ما به تمام نقاط تهران اعزام می شوند

      پاسخ
  • هاشمی زاده
    ژوئن 1, 2021 8:46 ق.ظ

    سلام و عرض ادب. ما طبقه آخر هستیم و پشت بام لوله کشی نداره اما جدیدا رنگ سقف تغییر کرده. ترکیدگی کدوم لوله باعث این مشکل شده؟

    پاسخ
    • سلام اگر لوله کشی در سقف ندارید این احتمال وجود دارد که لوله ناودان دچار گرفتگی شده یا ترک و شکستگی داشته باشه

      پاسخ
  • نشت و ترکیدگی لوله میتونه باعث نم در سقف پارکینگ بشه؟

    پاسخ
    • بله این احتمال وجود دارد و باید به طور دقیق لوله های عبور داده شده از سقف بررسی شوند تا نشتی تشخیص داده شود

      پاسخ
  • سقف بالکن طبقه پایین ما نم افتاده اما در بالکن ها اصلا لوله کشی آب و فاضلاب نیست. چرا این اتفاق افتاده و از کجا متوجه بشیم که کدوم لوله ترکیده؟

    پاسخ
    • سلام ممکنه لوله آبراه بالکن دچار گرفتگی یا ترکیدگی شده و آب به سقف و اطراف نفوذ کرده. متاسفانه بدون بازدید از محل امکان پاسخگویی دقیق وجود نداره

      پاسخ
  • برای تشخیص ترکیدگی لوله از چه دستگاهی استفاده می کنین و آیا دقت استانداردی داره؟

    پاسخ
  • چقدر زمان میبره بتونین محل دقیق نشت آب از لوله داخل دیوار رو مشخص کنین؟

    پاسخ
  • لوله داخل دیوار ترکیده اما بخش زیادی از دیوار نم افتاده و دقیقا مشخص نیست کدوم قسمت باید تعمیر بشه. راه حلی دارین که با کمترین تخریب بتونیم نقطه ترکیدگی رو شناسایی کنیم؟

    پاسخ
    • با دستگاه تشخیص با امواج صوتی که دقت بالایی دارند بهترین گزینه است تا کمترین تخریب را داشته باشید

      پاسخ
  • سلام سرامیک کف اتاقم یه مدته رنگش تغییر کرده و گاهش اوقات کمی بوی نم رو احساس میکنم. ممکنه لوله های کف اتاق نشت کرده باشن؟

    پاسخ
    • سلام باید لوله کشی ساختمان و اتاق بررسی شود چون دلایل زیادی برای تغییر رنگ سرامیک وجود دارد

      پاسخ
  • سلام دو سه روزه از داخل دیوار صدای آب میاد اما هیچ نم و رطوبتی دیده نمیشه. قبلا این صدا نبود و بنظرتون امکان نشت و ترکیدگی لوله وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام بله این امکان وجود دارد و اگر شناسایی محل ترکیدگی رو انجام ندید به زودی روی دیوار و اطراف ترکیدگی نم و رطوبت و تغییر رنگ رو مشاهده خواهید کرد

      پاسخ
  • سلام
    مبلغ قبض آب این ماه به شدت زیاد زیاد شده و سه برابر ماه های قبل است. با اداره آب تماس گرفتیم و گفتن احتمال زیاد ترکیدگی و نشتی لوله آب در یک بخش از ساختمان وجود داره. اما تست کردیم چیزی پیدا نشد. راه حل دقیق برای تشخیص محل نشت وجود نداره؟

    پاسخ
    • سلام با استفاده از دستگاه باید مسیر عبور لوله های آب بررسی شود تا بتوانید محل دقیق ترکیدگی رو شناسایی کنید

      پاسخ
  • سلام لکه های سیاه روی دیوار اتاق به دلیل ترکیدگی لوله است یا دلیل دیگه ای میتونه داشته باشه؟

    پاسخ
    • سلام همیشه ترکیدگی لوله باعث نم و رطوبت نمیشه و باید دیوار و لوله و چاه های فاضلاب اطراف بررسی شوند

      پاسخ
  • برای تشخیص محل نشت آب از لوله های توکار لازمه تمام وسایل اتاق تخلیه بشه؟

    پاسخ
  • سلام زمان بارندگی از سقف خونه ما که طبقه آخر هستیم آب میزنه ممکنه لوله ناودان ترکیده باشه؟

    پاسخ
    • سلام دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که یکی از آنها ترکیدگی لوله ناودان است

      پاسخ
  • سبحانی نیا
    ژانویه 13, 2024 8:37 ق.ظ

    درسته که اگر از داخل دیوار صدای چکیدن قطرات آب بیاد نشانه ترکیدگی لوله است؟

    پاسخ
  • برای تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ هم از دستگاه استفاده میشه یا این دستگاه فقط برای لوله های آب کاربرد دارن؟

    پاسخ
    • برای ترکیدگی تمام لوله های آب و فاضلاب از جمله لوله شوفاژ از دستگاه استفاده میشه

      پاسخ
  • سلام روی دیوار اتاق نم افتاده بود و با یکی از شرکتای لوله بازکنی تماس گرفتیم. از دستگاه نشت یاب استفاده کردن اما نتونستن محل دقیق ترکیدگی لوله ها رو تشخیص بدن . گفتن باید مسیر عبور لوله تخریب بشه اما فعلا منصرف شدیم از این کار. آیا راهی بدون تخریب وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام اگر دستگاه پشرفته باشه محل دقیق ترکیدگی لوله قابل شناسایی است و نیاز به تخریب اطراف لوله نیست

      پاسخ
  • سلام کف پارکینگ نم و رطوبت افتاده و تغییر رنگ داده. آیا احتمال ترکیدگی لوله وجود داره و چطور باید مطمئن بشیم که مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • سلام نم و رطوبت کف پارکینگ دلایل زیادی داره و اگر لوله کشی از کف انجام شده باشه این احتمال وجود داره. بعد از بررسی محل دلیل نم و رطوبت و احتمال ترکیدگی لوله ها مشخص میشه

      پاسخ
  • عرض ادب. روی دیوار هنوز تغییر رنگی دیده نمیشه اما بخش هایی از دیوار رو که دست میزنیم سرده و نم داره. آیا احتمال ترکیدگی لوله وجود داره؟

    پاسخ
  • منظور از اینکه محل ترکیدگی لوله رو بدون تخریب تشخیص میدین چیه؟ چطور میشه لوله ای که ترکیده رو بدون تخریب دیوار شناسایی و بعد ترمیم کرد؟

    پاسخ
    • محل دقیق ترکیدگی لوله ابتدا با دستگاه شناسایی میشه و فقط همون نقطه از دیوار برای ترمیم لوله تخریب میشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید