لایروبی چاه فاضلاب در تهران

  • لایروبی چاه فاضلاب و سپتیک توسط مقنی با تجربه (تضمینی)
  • لایروبی استخر توسط دستگاه
  • لایروبی چاه کشاورزی
  • لایروبی چاه عمیق
  • لایروبی کانال فاضلاب با دستگاه
  • کف تراشی چاه و کانال فاضلاب
  • حضور در محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن (حداکثر نیم ساعت)
  • لایروبی چاه با قیمت مناسب
  • مشاوره رایگان
لایروبی چاه فاضلاب در تهران

لایروبی چاه در تهران را به متخصص بسپارید!

خدمات لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب در تهران یکی از سرویس های پر درخواست ما می باشد. در شرکت لوله بازکنی سهامی خدمات لایروبی و تعمیر چاه توسط مقنی با تجربه و به کمک دستگاه و زیر نظر تکنسین و مهندسین انجام می شود.

اگر برای لایروبی چاه فاضلاب، لایروبی چاه کشاورزی، لایروبی سپتیک، لایروبی استخر، لایروبی چاه عمیق و پاک سازی چاه فاضلاب به دنبال متخصصی مجرب و شرکتی معتبر هستید همین حالا با تلفنهای ما تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت از  مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

لایروبی چاه چیست؟

در طول زمان دیواره و کف چاه و کانال های فاضلاب به دلایل مختلفی از جمله جذب بیش از حد آب، رسوب گرد و خاک، مواد و مصالح ساختمانی، چربی و آب صابون در کف و دیواره های چاه ممکن است با چند لایه پوشیده شوند. به طوریکه جذب آب در آنها با اختلال مواجه شده و چاه به طور مرتب دچار گرفتگی گردد. درچنین شرایطی لازم است با انجام عملیات لایروبی لایه های رسوب کرده در دیواره ها و کف چاه از بین برود (تراشیده شود) تا کارایی آن بهبود پیدا کند.

در منازل مسکونی و حتی محیط های صنعتی وجود لایه های متعدد بر دیواره و کف چاه باعث میشود تا بوی بسیار بدی از آن خارج شود. این بو حتی با تخلیه چاه نیز برطرف نشده و تنها راه حل برای آن، لایروبی چاه و زنده کردن دوباره آن می باشد. با این کار لایه های لجن قرار گرفته شده بر روی دیوار چاه با روش های مختلف تمیز شده و اصطلاحا چاه نفس میکشد.

لایروبی چاه کشاورزی برعکس فاضلاب بوده و انجام آن باعث بالا رفتن سطح آب در چاه می گردد. انجام لایروبی چاه عمیق به صورت مرتب باعث میشود شرایط استخراج آب از زمین بهتر شده و کارکرد آن بهبود پیدا کند.

لایروبی چاه فاضلاب

تخلیه و لایروبی منهول لجن گیر و چربی گیر

به طور کلی منهول ها در مسیر انتقال فاضلاب قرار می گیرند و خطوط فاضلاب را به هم وصل می کنند و لجن ها و آشغال ها را در خود نگه می دارند. به وسیله عمل تخلیه و لایروبی منهول ها این مواد از آن خارج شده و باعث می شود که خطوط انتقال فاضلاب باز شده و آب و فاضلاب در آنها به راحتی حرکت کند.

ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات رسانی می کنیم!

لایروبی استخر

در لوله بازکنی تهران سهامی سرویسِ لایروبی استخر نیز ارائه می شود، استخرها به دلیل نشست گرد و خاک و جلبک ها به مرور در خود لایه ای زخیم می بندند که با شست و شو و تعویض آب به راحتی از بین نمی روند. برای از بین بردن این لایه ها باید عملیات لایروبی صورت گیرد تا کذشته از نظافت طول عمر استخر نیز بیشتر شود.

لایروبی انواع چاه و کانال فاضلاب و استخر تخصص ماست!

لایروبی چاه کشاورزی و چاه عمیق

چاه عمیق کشاورزی نیز مانند چاه فاضلاب به مرور رسوب و جرم زیادی می گیرد و در نهایت منجر به کاهش ظرفیت آب خروجی از آن می شود. تجمع گل و لای، سنگ ریزه، شن و ماسه و گل های رس در جداره های چاه عمیق و چاه تجمع یافته و ظرفیت چاه را کاهش می دهد. لایروبی چاه کشاورزی با توجه به میزان املاح و لای موجود در آب در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود. با انجام دوره ای آن با دستگاه و تسط مقنی باتجربه می توان تا حد زیادی ظرفیت چاه را افزایش داد.

لایروبی کانال فاضلاب

یکی از مهم ترین دلایل بوی بد فاضلاب در شهرهای بزرگ و وجود موش و سایر حشرات، جرم و لایه های رسوب زیاد در دیواره و کف کانال است. با لایروبی کانال فاضلاب جرم هایی که اغلب لایه های روغنی و باقی مانده مواد غذایی و مواد شوینده هستند می توان دیوار و کف آن را تمیز کرد. این کار توسط مقنی باتجربه در شرکت سهامی انجام شده و در نهایت دستگاه های مکنده لجن ها را تخلیه می کنند.

لایروبی مسیل

در اغلب شهرها کانال های روباز بزرگ برای عبور آب بارندگی های شدید و سیل اجرا می شود که به شدت در معرض تشکیل لایه های جرم و رسوب هستند. جرم و رسوب تشکیل شده در کف و دیواره های مسیل به شدت در ایجاد بوی بد و زننده در شهر موثر هستند. با لایروبی مسیل ها و کف تراشی مسیل تا حد زیادی این مشکلات حل خواهند شد. مقنی های شرکت سهامی این خدمات را در کوتاه ترین زمان و با دستگاه های پیشرفته انجام داده و جان تازه ای به مسیل ها می بخشند.

لایروبی سپتیک تانک

سپتیک تانک ها دارای ظرفیت محدودی هستند و به مرور زمان به دلیل تشکیل لایه های جرم و لجن گنجایش آنها کاهش پیدا خواهد کرد. لایروبی سپتیک تانک تصفیه خانه فاضلاب و سپتیک های نصب شده در ویلا و غیره نه تنها ظرفیت آنها افزایش پیدا می کند، بلکه از ایجاد بوی بد نیز جلوگیری خواهد شد. شرکت سهامی بعد از اتمام کف تراشی سپتیک تانک و لایروبی آن لجن ها را با دستگاه تخلیه و در نهایت تمام بخش های آن را شستشو می دهد.

هزینه لایروبی چاه فاضلاب

در محاسبه هزینه لایروبی چاه کشاورزی، چاه عمیق و چاه فاضلاب فاکتورهای زیادی نقش دارند. از مهم ترین پارامترهای موثر در این زمینه می توان به اندازه و ابعاد چاه، نوع و میزان لایه های رسوب جداره و کف و تعداد چاه ها بستگی دارد. بعد از بازدید سرویس کاران شرکت سهامی نوع و مقدار لایه های رسوبی شناسایی شده و در نهایت قیمت لایروبی چاه محاسبه می شود.

توجه: تحت هیچ شرایطی کار لایروبی و تعمیر چاه را به افراد کم تجربه و غیر حرفه ای نسپارید تا دچار خسارت و زیان نشوید.
هیچ ارزانی بی دلیل نیست!

خدمات لایروبی چاه فاضلاب سهامی

دلایلی که ما را در خدمات لایروبی از سایر رقبا متمایز می کنند

  • قیمت پیشنهادی ما بهترین و منصفانه ترین قیمت است
  • بهترین و با تجربه ترین مقنی را جهت لایروبی و کف تراشی به محل اعزام میکنیم
  • در انتهای کار محل را تمیز تحویل می دهیم
  • پس از تماس شما در سریع ترین زمان خود را به شما می رسانیم
  • در قبال کار خود به شما تضمین میدهیم
  • به جهت مبارزه با کرونا تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنیم

نیاز به مقنی برای لایروبی چاه، کانال و… دارید؟

همین حالا با متخصصین ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت لایروبی را برای شما انجام دهند.

فیلم لایروبی کانال فاضلاب در تهران

سوالات شما در زمینه لایروبی و کف تراشی چاه و کانال فاضلاب

بالا بردن عمر و بهبود عملکرد کارکرد چاه، جلوگیری از ریزش چاه، رفع مشکل ماسه دهی چاه، رفع بوی بد چاه، افزایش عمر و بهبود عملکرد کانال، بالا رفتن سطح آب در چاه کشاورزی و…

با توجه به نوع، اندازه و کاربرد چاه روش لایروبی کمی تفاوت می کند ولی در حالت کلی ابتدا عملیات تخلیه چاه انجام می شود و سپس مقنی وارد چاه شده و توسط ابزارهای دستی و مکانیکی عملیات رسوب زدایی را انجام می دهد.

هزینه لایروبی چاه با توجه به اندازه چاه و میزان رسوب متفاوت است اما خیالتان راحت، قیمتهای ما منصفانه و حتی پایینتر از نرخ اتحادیه است. شما می توانید برای استعلام قیمت با تلفن های شرکت تماس برقرار کنید.

اگر چاه شما مرتبا و در زمان کوتاهی پر میشود نشان از رسوب در چاه وجود دارد و این لایه ها از جذب آب جلوگیری میکنن و چاه به سرعت پر میشود، در این حالت زمان لایروبی چاه فرا رسیده است.

پر شدن چاه معمولا دلایل مختلفی داره، یکی از اون دلایل میتونه جنس خاک محل چاه باشه. به عنوان مثال چاه هایی که در مناطق کوهستانی هستن (از جنس سنگ هستن) معمولا کشش کمتری دارن و مرتبا در طی چند سال پر میشن، در مقابل چاه هایی که از جنس شن هستن، شاید بعد از گذشت 20 یا 25 سال پر بشن. در حالت کلی، احتمال پر شدن چاه در زمین های شنی خیلی کمتر از زمین های خاکی هست.

از دیگر دلایل پر شدن چاه، رسوب لایه ای از مواد زاید در دیواره و کف چاه هست که باعث میشه آب و فاضلاب در خاک نفوذ نکنه. بعضی وقت ها موها و چربی ها باعث ایجاد لایه ی نفوذ ناپذیر در چاه میشن. این لایه نفوذ ناپذیر یا به اصطلاح ضدآب، بدنه و کناره چاه رو پوشش میده و از دفع آب جلوگیری میکنه. در این زمان چاه میگیره و ما میتونیم با لایروبی چاه در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

پس از تخلیه سپتیک تانک، درب آن باز شده و فردی مجرب وارد آن می‌شود. فرد لایروب با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه‌های فاضلاب درون سپتیک تانک می‌کند. با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک تانک خارج شده و فضای بیشتری را برای دریافت فاضلاب خواهد داشت. در غیر این صورت لجن‌ها و مواد زائد در کف آن باقی مانده و بعد از تخلیه سپتیک تانک کارایی لازم را نخواهد داشت.

پاسخ سوال خود را در این لیست نیافتید؟

جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان در زمینه لایروبی و کف تراشی چاه در تهران با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

سایر خدمات

22 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام برای ساختمان قدیمی که چاه فاضلاب بوی بسیار بدی داره آیا لایروبی میتونه تاثیر داشته باشه؟

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب. آیا سپتیک تانک نیاز به لایروبی داره؟ چون بوی بسیار بدی میده با اینکه قبلا اصلا بویی نداشت و بعد تخلیه هم مشکل حل نشد

    پاسخ
    • سلام بله صد در صد سپتیک تانک نیاز به لایروبی دارد چون جرم زیادی در جداره و کف مخزن تجمع پیدا کرده و باعث انتشار بوی بد می شود

      پاسخ
  • سلام جناب. شما لایروبی چاه آب کشاورزی انجام میدین؟

    پاسخ
  • سلام ته زنی چاه فاضلاب همان لایروبی است؟

    پاسخ
    • سلام ته زنی یعنی کف چاه به اندازه حدود 40 تا 50 سانتی متر بیشتر حفر میشه و حجم چاه با این کار افزایش پیدا میکنه اما لایروبی رسوب و جرم ها تراشیده میشوند

      پاسخ
  • محمد قاسمی
    ژانویه 10, 2024 8:16 ق.ظ

    سلام برای لایروبی استخر پرورش ماهی که رسوب خیلی زیادی گرفته و آب رو آلوده میکنه آیا شما خدمات دارین؟

    پاسخ
  • سبحان زاده
    ژانویه 13, 2024 8:39 ق.ظ

    سلام برای لایروبی چاه فاضلاب خونه هیچ محلول و ماده ای وجود نداره و حتما باید دیواره های چاه تراشیده بشه؟

    پاسخ
  • سلام جناب. سپتیک تانک نصب شده در باغ در یک سال اخیر دو مرتبه تخلیه شده اما قبلا یک مرتبه در سال تخلیه انجام میشد. میزان فاضلاب ورودی به سپتیک تفاوتی نداشته و بر اساس چیزی که متوجه شدیم، جرم گرفته. چون بوی بسیار بدی هم داره حتی بد تخلیه این مشکل حل نشد. بنظر شما با لایروبی میشه این مشکل رو جل کرد و ظرفیت مثل قبل بشه؟ با تشکر از شما

    پاسخ
    • سلام جناب صحرایی. بله این احتمال وجود دارد که سپتیک جرم زیادی گرفته باشه و نیاز به لایروبی داره

      پاسخ
  • سلام برای لوله های فاضلاب داخل ساختمان که فرد نمیتونه وارد چاه بشه چطور لایروبی رو انجام میدین؟

    پاسخ
  • تا بحال چیزی درباره لایروبی چاه نشنیده بودم!! این خدمات برای چاه های فاضلاب خونه هم انجام میشه؟

    پاسخ
  • درود بر شما. لایروبی سپتیک تانک با محلول انجام میدین یا از ابزار و دستگاه انجام میشه؟ با محلول قبلا این کار رو انجام دادیم و اصلا نتیجه خوبی نداشت و به دنبال روش بهتری هستیم

    پاسخ
    • درود. لایروبی توسط نیروی انسانی با دستگاه و ابزار انجام میشه به همین دلیل کیفیت بالایی داره و قابل مقایسه با استفاده از محلول نیست

      پاسخ
  • سلیمان نژاد
    آگوست 27, 2024 6:39 ق.ظ

    سلام برای لایروبی لوله های فاضلاب شهرک صنعتی به صورت بلند مدت و با تخفیف همکاری می کنین؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید